דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כרטיסי קולנוע באינטרנט 

מאת    [ 11/04/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 4092 פעמים ]

כולנו אוהבים לראות סרטים. כולנו שונאים לצאת מהבית ולגלות שלא נותרו כרטיסי קולנוע לסרט שרצינו לראות. אחרי שיצאנו, התלבשנו, הזמנו בייביסיטר וסוף סוף מצאנו חניה, כל מה שאנחנו רוצים זה לשבת במשך שעה וחצי ולהרגיש שאנחנו בעולם אחר. איך הופכים את הכל להרבה יותר פשוט? כמו תמיד, התשובה היא באינטרנט.

אם כבר אינטרנט – למה בכלל צריך בתי קולנוע?

עם השתלטות האינטרנט על חיינו החלו להישמע קולות המספידים את הקולנוע. אותם קולות טוענים שאין יותר קהל לסרטים המוקרנים בבתי קולנוע, משום שהיום אפשר להוריד כל סרט באינטרנט ולראות על מסך המחשב או הטלוויזיה באיכות מעולה. אז מי ירצה בכלל לצאת מהבית?

אתם הרי יודעים את התשובה ועם כל סרט חדש שיוצא אנחנו מקבלים על כך הוכחה נוספת: הצפייה בבית, איכותית ככל שתהיה, לא משתווה לחוויית הצפייה שמספקים בתי הקולנוע.  זו חוויה שמערבת את כל החושים ויוצרת עבורכם עולם שלם. במיוחד עכשיו, בעידן סרטי התלת מימד, כרטיסי קולנוע הם עדיין מצרך מבוקש כבעבר.

למה כדאי להזמין כרטיסי קולנוע באינטרנט?

קודם כל, התשובה הברורה: כדי להיות בטוחים שיהיה לכם כרטיס וכדי שלא סתם תגיעו ותגלו שאזלו הכרטיסים. שנית, הזמנת כרטיסי קולנוע דרך האינטרנט חוסכת לכם המתנה בקופות, המתנה שיכולה לגרום לכם לאחר ולהפסיד את תחילת הסרט או את הפרסומות– הרי חלקנו באים רק בשבילן.

ישנו יתרון נוסף: מערכות מסוימות להזמנת כרטיסי קולנוע דרך האינטרנט מאפשרות לכם לקבל תרשים של בית הקולנוע ולראות אילו מושבים עדיין פנויים. בצורה הזו אתם יכולים להחליט בעצמכם היכן תשבו ולא להשאיר את הבחירה לשיקול שרירותי של מערכת הכרטיסים או של המוכרת בקופה.

איך משלמים עבור כרטיסי קולנוע שהוזמנו באינטרנט?

התשלום על כרטיסי הקולנוע מתבצע על ידי כרטיס האשראי שלכם. אחרי שבחרתם את בית הקולנוע, הסרט המבוקש, התאריך והשעה הרצויים לכם, תתבקשו להקיש את מספר כרטיס האשראי ואת תוקפו. אין לכם שום סיבה לדאגה: מערכת ההזמנות בכל בית קולנוע רציני היא מערכת מאובטחת היטב השומרת על פרטי הכרטיס שלכם חסויים.

איסוף כרטיסי קולנוע שהוזמנו באינטרנט

כרטיסי קולנוע שהוזמנו דרך האינטרנט ניתן בדרך כלל לאסוף ממכונה אוטומטית. זוהי פרוצדורה בת שתי דקות בלבד, שבה כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להעביר את כרטיס האשראי. הכרטיסים שהזמנתם מודפסים עבורכם מיד. למרות שלרוב תתבקשו להגיע מעט מוקדם יותר, עדיין תאלצו להמתין פחות מאשר בתור לקופות.

לא רק כרטיסי קולנוע – גם מנוי לקולנוע מנהלים דרך האינטרנט

אם אתם חובבי סרטים נלהבים, שעבורם בתי קולנוע הם הבית השני, מנוי לקולנוע יכול להיות אפילו שדרוג לתחביב הצפייה שלכם. ראשית, כמובן, תקבלו מחיר מוזל באופן משמעותי. שנית, כמנויי בית הקולנוע תהיו זכאים למגוון הטבות כמו מתנות לימי הולדת ואפילו הקרנות מיוחדות ופרטיות – חלומו של כל קולנוהוליק.

בדומה להזמנת כרטיסי קולנוע באינטרנט, גם מנוי לקולנוע אפשר להזמין און-ליין. לא זאת בלבד, ניתן גם לבדוק את היתרה דרך האינטרנט, לטעון את המנוי ואפילו להקפיא אותו לתקופה מסוימת. כך תוכלו, בנוחות של ביתכם ובזמנכם הפנוי, להזמין כמה כרטיסי קולנוע שרק תרצו ולגלות עוד ועוד סיפורים נפלאים על המסך הרחב.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב